۷ پاسخ

قرص زینک خیلی خوبه

یه دورست واسه من دورش ۲ هفته بود تموم شد بعدم شروع کردم یونی زینک خردم الان بیبی هیر در آوردم

من کوتاه کردم

منم بشدت ریزش داشت کوتاه کردم چون شیر میدیم کم‌خون و کم‌آهن میشیم ریزش میگیریم

منم خیلی موهام میریزه تازه شیر خودمم نمیدم دلمم نمیاد کوتاه کنم اخ تا زانو هام موهامه 😭😭😭همش غصه میخورم داره میریزه این همه هم قرص میخورم تاثییر نداره

ریزش موی منم چند هفتست شروع شده حتی به سرم دست میکشم میبینم ییبی هیرا هم میریزه اینجوری پیش بره فکر کنم چندماه دیگه کچل میشم

کوتاه کن.من پسرونه زدم نمیریزه دیگه.راحت شدم

سوال های مرتبط