الهی بگردمش
پای سید علی هم یک هفده پیش زخم شد
من سودوکرم زدم سریع التهابشو خوابوند
حتنا اسپند هم دود کن براش بچه شیرینه ممکنه چشم بخوره
کالاندولا نزنی یه وقت پخش میشه میره تو چشم
پماد آچشمی بزن خوب میشه زخمش که بسته شد زینک بزن جاش بره
الهی بگردم خاله نه دکتر نیاز نیس چیزیم نزنی خودش خوب میشه اما میخوای یکم کالاندولا براش بزن
اینجوری شده😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.