هزینه بیمارستان بابک تهران سزارین چنده؟؟شکم اول

۳ پاسخ

بابک من ا ماهه زایمان کردم شد ۶۰ تومن با همه ی هزینهاش

ببخشید شما برای سزارین تصمیم دارید برید تهران ؟

من چندروز پیش زنگ زدم کفت۴۵ تومن اگ بیمه تکمیلیت سقفش بی نهایت باشه خودت ۲۵میدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری