چرا؟ مگه دور از جون مشکلی داری؟ زایمان طبیعی رو بذار گزینه اول اگه مجبور شدی برو.. ول کن این دکترای ناشی رو.. بعضیا معلوم نیست فازشون چیه.. هیچ نترس اگه میتونی طبیعی زایمان کنی.. از الان هم استرس نگیر خدا کریمه..
۸۰ میلیونه
اورژانسی برو بیمارستان دولتی.. ولی طبیعی خیلی بهتره هااا.. حیفه خودتو زخمی کنی اگه میتونی طبیعی زایمان کنی
نمیدونم دقیق ولی الان اکثر بیمارستانا بین ۶۵-۸۵ میلیون میگیرن ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.