هزینه سزارین شکم اول تو بیمارستان انصاری و میدونید؟

۴ پاسخ

چرا؟ مگه دور از جون مشکلی داری؟ زایمان طبیعی رو بذار گزینه اول اگه مجبور شدی برو.. ول کن این دکترای ناشی رو.. بعضیا معلوم نیست فازشون چیه.. هیچ نترس اگه میتونی طبیعی زایمان کنی.. از الان هم استرس نگیر خدا کریمه..

۸۰ میلیونه

اورژانسی برو بیمارستان دولتی.. ولی طبیعی خیلی بهتره هااا.. حیفه خودتو زخمی کنی اگه میتونی طبیعی زایمان کنی

نمیدونم دقیق ولی الان اکثر بیمارستانا بین ۶۵-۸۵ میلیون میگیرن ازاد

سوال های مرتبط

مامان فندق🤰❤ مامان فندق🤰❤ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان میلاد و ماهد مامان میلاد و ماهد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری