مامانا هزینه زایمان سزارین تو انصاری بیشتره یا نیکان سپید؟؟

۹ پاسخ

نیکان سپید رو نمیدونم ولی اقدسیه فک کنم یه کوچولو از انصاری بیشتر باشه خیلی اختلاف زیادی ندارن

سلام چمد هفتگی باید رفت ان تی

خخخخخ من دکترم تو زایشگاه نیکان هم کار میکنه اتفاقا پیشنهاد هم داد بهم ولی گفت ۸ تو من تا ۱۰ دستمزد میگیرم . بعد فکرشو کردم دیدم بیمارستان که اینقدر میگه اینم اضافش کنه منفعت من چیه . گفتم ولش کن نزدیک زایمانم میرم بیمارستان ببینم چی میگن نشد . هم یه بیمارستان دیگه منت هم میکشن

منکه میرم بیمارستان مردم

یاااااخداااا چه خبره ادم واس یه شب چه خبره تو این گرونی وبدبختی

میگم بيمارستان مردم هم خیلی ازش تعریف میکنن خودمم هم میخوام برم اونجا . من زنگ زدم گفت ۳۰ خورده

نیکان .. زنگ زدم میگه ۵۰ بخدا یه جوری گفت که انگار ۵۰ هزار بود😄

نیکان

نیکان

سوال های مرتبط