۱۹ پاسخ

چه رنگ خوشگلی

من شنیدم موکامیگن عزیزم

نمیدونم چه رنگیه ولی خیلییی خوشگلهههه مبارکت باشه🫠💕

بژ خیلی شیک

خیلی قشنگه ک😍😍

بژه!؟

خیلی خوشرنگو لوکس بنظر میاد.مبارکه

کرمیه
احساس میکنم رنگ سرویس چوب پسر منه

تصویر

رنگ خاص و خوشگلیه

رنگش بژ هست خیلیم رنگش قشنگه 😍

بنظر بژ باشه

خیلی خوشگله هر رنگی هست🥰😍
پیج داره این آباژوره؟

فکر کنم بژ باشه

یکم تناژ طوسی داره و فکر کنم یه اسم خاصی هم داره این رنگ تو چوب ولی بلد نیستم اسمشو بیشتر هم دیدم تو کابینتای مدرن خیلی کار میکنن

وای هر رنگیه بسیار لوکس و شیکه عوضش نکنیا از کرم خوشرنگ تره

ااا مثل آباژور دختر منه خیلی قشنگه

فكر كنم كرم طوسيه خوشرنگه

فک کنم رنگ بژ

تو عکس کرم-طوسی افتاده
اما تو گروه رنگ کرم حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد