۶ پاسخ

منم دوتا دختر دارم الان باردارم😬اون دوتا شیر به شیر. من خیلی اذیت شدم ولی برای خودشون خیلی خوبه . بزرگم ۴سال و ۴ ماهشه کوچیکه ۲سال و ۷ماه

دختر بزرگت چندسالشه
منم دخترم یسالشه حاملم😅

خواهرمنوتوفقط فکر جنسیتم منکه ازبس فشاراوردن بهم امروزنشدبرم انتی مامانم زنگ زده گریه می‌کنه میگه شوخی کردم پسرشه دخترهم روچشام جاداره گفتم نرفتم ببینم چیه فک کرده رفتم گفتن دختره روم نشده بگم

درسته سختی داره ولی باهم بزرگ میشن

زن داداشم شیر ب شیر آورد بچه اولش دختره دومی پسر.ولی شدیدا اذیته انگار دوقلو باز دوقلو خوبه این دخترش شیشه میخورد کوچیکه شیر بعضی مواقع شیشه اولی از شیشه گرف دومی نمی‌تونست شیشه بده مکافات داشت شدیدا اذیته

منم دخترم یک سال و سه ماهشه الانم باردارم

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری