۴ پاسخ

من دکتر بهم قرص داد نیم ساعت قبل صبحانه میخورم‌خوب شدم‌

وای آره منن

وای منم هفته ی توام، اوضام هرشب تا صبح همینه ، فقط میتونم پیشنهاد بدم فین زیاد کن😂 که خالی باشه خلط و بینیت. غذاهای چرب و ادویه دار هم نخور که بدتر میشه. خونه هم مرطوب باشه بهتره. شبا مثلا قبل خواب کتری بزار رو گاز ولی یادت نره میخوابی خاموش کنی😄

احتمالا تیرویید نداری

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری