خانوما شماهم مثل من روی واژنتون احساس سنگینی دارین؟

۴ پاسخ

ماهت بره بالا خوب میشی

اره طبیعیه من هم سر پسرم این حسو داشتم هم الان سر دخترم

احتمالا بخاطر بزرگ شدن رحمه برای منم گاهی میشه

انتی سرویکست چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری