خانوما شما هم تک هفته ۱۹ یا ۲۰ احساس سنگينی میکنین تو شکم و واژنتون

۵ پاسخ

عزیژم چند روز بعد از ای یو ای تست مثبت میشه؟

من حس کشش دارم و انگار باد کردم

آره 🫠
انگار وزنه وصله بهم از الان اینجوری باشیم وای بحال یکی دوماه دیگه 🤦‍♀️

ارررره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️همش میگم الان اینطوریه ماه های بالاتر دیگه پوست شکمم پاره میشه

آره تازه احساس میکنم قراره یک قسمت از شکمم پاره بشه اینقدر فشار روشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری