بچها هم هفته من شماهم تو واژنتون احساس سنگینی میکنید

۴ پاسخ

من ک انگار استخون لگن و واژنم شکسته 🥲🥲 دیگه بزور تحمل میکنم

اره قربونت منم اينجوريم انگار ميخواد بچه درمياد😄

فقط وقتایی که سرپامیشینم

منکه از الان هم سنگینی میکنه در درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری