خانما توت سیاه در بارداری بخوریم اشکالی داره ؟

۶ پاسخ

من توت سیاه خوردم اونم ی عالمه 😐

من توت سیاه که نه ولی توت خیلی خوردم

من که خوردم

نخور گلم. آبجی من باردار بود ماما بهش گفته بود نخور بچه ات حساسیتی میشه ابجی من گوش نداد یه عالمه خورد. بعد بچه اش حساسیت شدید گرفته پسرش که یه پارک بچه اش میبره به گرده گل و خاک و همه چی الرژی شدید داره. منم الان تو بارداریم نخوردم

نه چه اشکالی من خوردم

بارداری اولم بود تو ماهای اخرم بودم هیچوقت ابجیام نزاشتن بخورم.میگفتن بچه غش میکنه وقتی بدنیا بیاد .نه توت سیاه نه توت فرنگی هیچکدوم نزاشتن من بخورم

سوال های مرتبط

مامان خدا داده مامان خدا داده هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد