من توت سیاه خوردم اونم ی عالمه 😐
من توت سیاه که نه ولی توت خیلی خوردم
من که خوردم
نخور گلم. آبجی من باردار بود ماما بهش گفته بود نخور بچه ات حساسیتی میشه ابجی من گوش نداد یه عالمه خورد. بعد بچه اش حساسیت شدید گرفته پسرش که یه پارک بچه اش میبره به گرده گل و خاک و همه چی الرژی شدید داره. منم الان تو بارداریم نخوردم
نه چه اشکالی من خوردم
بارداری اولم بود تو ماهای اخرم بودم هیچوقت ابجیام نزاشتن بخورم.میگفتن بچه غش میکنه وقتی بدنیا بیاد .نه توت سیاه نه توت فرنگی هیچکدوم نزاشتن من بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.