۱۰ پاسخ

من شنیدم باید تو خانواده خانوم باشه

نه‌گلم ژن دوقلویی باید مادر داشته باشه

مادره مادرم دوبار دوقلو باردار بود ولي تو نوه ها تاحالا كسي دوقلو باردار نشده امكان داره اين ژن در من باشه ؟ يعني هيشكي حتي بچه هاي هردشم بارداري دوقلو نداشتن و نوه ها

عزیز چند قلویی ب خانوم ربط داره ک خانوم باید دوتا تخمک ازاد کنه ک باید ت ارث شما باشه ن همسرتون

دوقلویی از سمت زن هست عزیزم

اگر دوقلو همسان باشن،یعنی عین هم باشن،تک جفت و تک کیسه باشن،ناشی از ژنتیک هست،یعنی یه تخم تشکیل میشه،حین تقسیم سلولی میشه دوتا تخم.این مدل ممکنه ژنتیک در اسپرم باشه
ولی اگر مدل دوقلویی ،ناهمسان هست،از اول دوتا تخم جدا بوده،اون از اسپرم نمیاد،فقط از زن میاد

نه، ژنتیک از خونواده‌ی خودت به تو میرسه. ممکنه همسرت ژنش رو داشته باشه و به بچه‌تون بده اما هیچ تاثیری روی خود شما نداره.

نه
از طرف مادری به دختر ارث میرسه دوقلویی
حتی از طرف فامیل پدری خودتم به خودت نمیرسه
دوقلویی یعنی آزاد کردن ۲یا چند تخمک که ارثی و ژنتیکیه، مرد تخمک آزاد نمیکنه پس حتی از مادر به پسرش هم نمیرسه. فقط از مادر به دختر
یا ممکنه مادربزرگت به خاله ت ارث داده باشه ، به مادر شما نداده باشه اما این ژن در مادرت نهفته باشه و در شما بروز پیدا کنه.
یا خاله های مادرت داشته باشن در مادر بزرگت نهفته باشه و در مادرت بروز پیدا کنه.
امیدوارم خوب رسونده باشم منظورمو.
من هم تو فامیل پدریم ارث هست هم مادریم.
لذا بل دوقلویی و سه قلویی آشنایی دارم🥲

طبق تحقیقات دوقلویی از مادره یعنی الان شما مادرید اگه ژنشو دارید به ارث میرسه

معمولا دخترش دوقلو باردار میشه ما تو فامیل یکی داشتیم دخترش هم دوقلو شد ولی عروس نمیدونم

سوال های مرتبط