۲ پاسخ

دوستم با لتروزول و امپول منوتروپین و ازادسازی دوقلو دختر باردار شد ارثی هم نداشت

با لتروزول و کلومیفن و هاش ام جی و هاش سی جی بله ، ۷ماه اقدام بودم همیشه دوتا۳ فولیکول غالب داشتم فقط با لتروزول . نميدونستم لوله هام گرفته ،دکتر هم فکر می‌کرد کیفیت تخمک ضعیفه ، سری آخر لتروزول و ۵تا هاش ام جی و دوتا هاش سی جی تجویز کرد ، عکس رنگی گرفتم معلوم شد مشکل از چسبندگی بوده هاش سی جی همون ازادسازی نزدم ، یه فولیکول آزاد شد تو سنو ۶تا فولیکول ازادنشده بود که تبدیل به کیست شد، با داروهای هورمونی میشه ولی زیر نظر یه دکتر خوب باش

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد