دوستم با لتروزول و امپول منوتروپین و ازادسازی دوقلو دختر باردار شد ارثی هم نداشت
با لتروزول و کلومیفن و هاش ام جی و هاش سی جی بله ، ۷ماه اقدام بودم همیشه دوتا۳ فولیکول غالب داشتم فقط با لتروزول . نميدونستم لوله هام گرفته ،دکتر هم فکر میکرد کیفیت تخمک ضعیفه ، سری آخر لتروزول و ۵تا هاش ام جی و دوتا هاش سی جی تجویز کرد ، عکس رنگی گرفتم معلوم شد مشکل از چسبندگی بوده هاش سی جی همون ازادسازی نزدم ، یه فولیکول آزاد شد تو سنو ۶تا فولیکول ازادنشده بود که تبدیل به کیست شد، با داروهای هورمونی میشه ولی زیر نظر یه دکتر خوب باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.