والا منم خیلی استرس داشتم اما اینجور که مامانی گهواره میگن اصلا نبود گریه اش کلا دوساعت بود که سریع قنداق کردم عالی شد دیگه اصلا گریه نکرد برا تب هم هر چهار ساعت پارازیت میدادم که تب هم نکرد
سر وقت بهش استا بده اصلا استرس نداره
خلاصه بگم ک هرساعتی ک بهش قطره میدی این بعدش گیج میشه میخوابه تا سه روزم باید قطره هارو بذی اما دیگه استرس نداره راحت
منم همین استرس و داشتم دیروز بعد از پنج روز بردم زدم،فقط موقع زدن گریه کرد ک طبیعبه دردشون میاد اما به این فکرکن که برای خودش خوبه بعد اومد خونه بخاطره قطره استامینوفن خابید قبلش داده بودم بعدش یکم ک پاهاشو تکون میداد گریه میکرد
راهیه که بایدرفت انشالله که هیچ بچه ای اذیت نشه
استرس نداشته باش عزیزم فقط استامینوفن رو سر وقت بهش بدی کافیه
چرا استرس داری؟
منم برای دوماهگیش استرس دادم☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.