۹ پاسخ

نمیدونم بنظرم کسی که تحصیل کرده و اگاه هست باید بدونه واکسن چرا زده میشه و ضروریه،کرونا که نیست که بچه وا تستر باشه
مثلا فاج اطفاله میخوای نزنی؟!کزاز و دیفتری میخوای نزنی؟!
خب بچه ات هیچ ایمنی نداره
دوراز جون یه سرما خوردگی میشه بدترین چیز
بهتره به علم اعتماد کنه آدم

حتما بزن چون دوماهگی فلج اطفال داره سیاه سرفه دیفتری کزاز انفولانزا پنوموکوک داره همشون واجبن تو واکسن زده میشن به نوزاد و ایمنی میدن خدایی نکرده ی ویروس بگیره ذات الریه بشه چیکار میکنی یا فلج اطفال؟ بزن نهایتا سه روز تب داره روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم بذار خوب میشه یکیم قطره استامینوفن بده الان اینقد علم پیشرفت کرده تو میخای واکسن نزنی تو این وضعیت

دوست من هیچکدوم از واکسن ها رو نزد اعتقاد داشت به درد نمبخوره
هرکسی یه نظری داره ولی من میزنم

چرا نزنی؟؟ خیلی مهمه

کتاب واکسن قاتل خاموش رو بخون نمیزنی هیچ وقت

اره دوست من نزد چون خودشو شوهرش اعتقاد نداشتن دخترش فلج اطفال گرفت الان دوسال و نیمشه طفلی

حتما بزن

عزیزم کانال بازی هوش و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

بنظرم همچین ریسکی نکن

چرا نمیخای بزنی؟
منم دلم نمیخواد واکسن بزنم اصلا

سوال های مرتبط