۲ پاسخ

عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی ندارند. منم تا دوماهگی نمیدونستم زدم متاسفانه

من زدم وب غلط کردن افتادم کاش نمیزدم بچم 3روزه هلاک شد

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی