کسی هست واکسن هارو نزده باشه؟

۶ پاسخ

نزنید اینارو همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم متاسفانه

من نزدم

وا مگه میشه اخه باید زد

باجون بچه بازی کردنه خواهربروبزن من امروززدن کلادوروزاذیته

ب این چیزا فکر نکن . برو بزن

بایدبزنی

سوال های مرتبط