کسی هست به بچش واکسن نزده باشه؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من تا دو ماهگی زدم از سر نااگاهی

من دلیلت ن رونمیدونم واسه واکسن نزدن واینکه پنوموکوک برای چیه، کاش توضیح میدادید

واکسن جدید نمیزنم

مجبوریم بزنیم دیگه چاره ای نیس☹️🤦

من که زدم
چرا نزنه؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی