تا حالا شده کسی به بچش واکسن نزده باشه؟

۴ پاسخ

چرا نزنه؟این واکسنه حتما لازمه که میگن بزنین تا بدن درد برابر بعضی مریضی ها واکسینه بشه

اره دختر خاله مامانم موقعی ک برای بچه هاش میزنن تشنج میکننن تاالان اصلا نزده فقط حجامت میکنه بچه هاشو موندم چجوری رفتن مدرسه گیرهم‌ ندادن بهشون
مایک هفته دیرتر میبریم بهداشت سروصدا میکنن باهامون

مگ میشه !

یکی از بستگان همسرم از مریدای دکتر روازاده اس نزده و موقع ثبت نام مدرسه دهنش سرویس شد مجبور شد همه ارو زد😂🤣

سوال های مرتبط