من نزدم برای پسرم
خواهرزادمم نزده
دختر داییم نزد برا بچش
الان ۶ ماهشه
باید بزنی عزیزم چرا نزنی ؟ میترسی ؟
اره از دوستانم یکی هس دو تا دختراشو نزد گف اعتقادی ندارم😏
منم میخواستم نزنم گفتن مدرسه بعدها ثبت نامش نمیکنن
دوست من زیر بار نمیرفت آنقدر بهش زنگ زدن تا رفت واکسن زد
هرکه دیدم زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.