۷ پاسخ

من نزدم برای پسرم
خواهرزادمم نزده

دختر داییم نزد برا بچش
الان ۶ ماهشه

باید بزنی عزیزم چرا نزنی ؟ میترسی ؟

اره از دوستانم یکی هس دو تا دختراشو نزد گف اعتقادی ندارم😏

منم‌ میخواستم نزنم گفتن مدرسه بعدها ثبت نامش نمیکنن

دوست من زیر بار نمیرفت آنقدر بهش زنگ زدن تا رفت واکسن زد

هرکه دیدم زده

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی