۱ پاسخ

سلام
نه عزیزم کمتر کسی این اشتباه و میکنه که بچشو در مقابل بیماری های خطرناک واکسینه نکنه
درضمن بدون کارت واکسن مدرسه ثبت نام نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی