من ۲ ماهگی رو نزدم و قرارم نیست بزنم. بلا استثناء بچه هایی که واکسن میزنن ۲ ماهگی رفتارشون عوض میشه . بیشتر بی قراری میکنن. شیر کمتر میخورن. از هر کدوم از مامانایی که زدن بپرسی همینو میگن بهت. بعدشم ۲ ماهگی هنوز خیلی کوچیکه بچه که بخواد یه دفعه ای با این همه ویروس رو به رو بشه. محتویات واکسن رو بخونی میبینی چقد چیز میز توش هست. شاید ۴ ماهگی رو بزنیم.اونم شاید
من هم دو ماهگی زدم و هم چهار ماهگی خداروشکر هیچ مشکلیم نداشت براش به نظرم زدنش خوبه بدن بچه سیستم ایکنی رو قوی تر میکنه
من زدم اصلا بچم اذیت نشد تازه خوابیدنش بهتر شد.
بزنش برامدرسه رفتنش عذیت میشی
من ۲ ماهگی نزدم و نمیزنم شاید ۴ روبزنم
منم شنیدم
بزن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.