۱۱ پاسخ

بقول دکتر طهرانچی فوق تخصص اطفال این تهجر عصر جدیده. ینی چی نرنیم!؟ بچه طفلک چ گناهی داره که با یه ویروس خدایی نکرده به خطر بیفته!؟

باید بزنین اگه نزنین در آینده هر مریضی میگیره بدنش ضعیف میشه

من نزدم

فردا هرجارفتی ازت کارت واکسن میخوان
موقع ثبت نام تومدرسه
خیلی جاها
من یه نفرومیشناسم نزده بود ۶سالگیش بخاطرمدرسه مجبور شد پشت سرهم درعرض یه مدت کوتاه تمام واکسنارو زد

حتما بزن

برای چی نزنید مگه دوست دارید پناه برخدا بچه دچار فلج بشه یا هزارتا بیماری اینا برای پیشگیری هست

اگ لازم نبود ک واکسن کشف نمیشد نمیدونموچطور بعضیا باعلمی ک ندارن فتوا میدن

بزن عزیزم

اگه ثابت شده نزدن واکسن فواید داره حتی بعد واسه بچه دار شدنشون بعد تصمیم بگیرید نزنید

تروخدا بزنین اگه نزنین خدایی نکرده بچه هاتون مریض میشن و در آینده برای ازدواج و بچه دار شدن و هزاااارتا چیز دیگه ب مشکل میخورن

بزنید علم ثابت کرده کلی فواید دارن

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی