ایرانیا همیشه از یور بوم میفتن بعضیا اصلا واکسنی که واجب بچه س نمی زنن فاز روشن فکری برمیدارن بعضیا هم میرن جدا از واکسنای بهداشت واکسن اضافی هم می زنن والا نمی دونم 😐
حالا علم میخواد ب داد بشر برسه چرا ازش فرار میکنید
اینهمه ادم زدن
سال های سال دارن میزنن
خود منو و شماهم زدیم!مشکلی داریم؟
دختر اولم همه شو زدن براش اینم میزنم خدایی نکرده فردا روز اتفاقی بیوفته براش چی جواب بی فکریه من میشه که براش نزدم .
ن من همه رو زدم
ما دیروز زدیم🥲
منم میخوام نزنم ولی میترسم نگرانم نمیدونم چه کنم
عزیزم ی سوال وزن دوماهگیش چند بود؟
من مخالفم ولی دستم ب جایی بند نیست ،شوهرم میگ باید بزنیم
منک بچمو واکسن میزنم
شما ک مخالفی یعنی واکسن اولیه موقع ترخیص نزدن برا دخترت؟
نوشتی مامان ستا دسته گل یعنی برا بچه ها قبلیت هم واکسن نزدی؟
یکی از اشنا ها بعد از واکسن کرونا سرع گرفت و تشنجی شد ازون موقع ترس دارم از واکسن
اونی که با واکسن مخالفه تو گهواره پیداش نمیشه
شما زدی؟
من چند روز پیش زدم
مگه کسی هست که مخالف واکسن زدن باشه؟
منک شنبه دارم میبرم بزنم واکسنشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.