من از دکترم که سوال کردم گفت که بچه ها وارد دوران علت ومعلول دارن میشن اونا میخوان باانجام این کارها پیش خودشون بگن بذار موهای مامان وبکشم ببینم واکنشش چیه واگه داد وفریاد کنه که اشتباه و باعث هیجانی شدن ویا ترسش میشی وممکن بیشتر کارشو تکرار کنه همچین موقعها باید دستشو گرفت وخیلی قاطع اما نه با صدای بلند ونه با خنده خیلی جدی بگی مامان دردش میگیره نباید مو بکشی یا بزنی چند بار که این کار وکرد اینجوری باهاش برخورد کردی این متوجه میشه که اره کارش غلط هست ....پسر منم همین کارو میکرد چند بار انجام داد و همین برخورد وکردم الان بهتر شده بنظر من شمام اینکار وانجام بده تا بچه سردرگم نشه چون اینا بخشی از رشد مغزشون دنبال سوال و جواب و واکنش وجلب توجه هستن وما باید صبورانه برخورد کنیم
دس خودشون نیس دندونشون میخواره در میاد باید گاز بگیرن من عین گوشت تو قصابی شدم 🤦♀️
بین دختر منم همینجوری بود تازه همه رو گاز میگیرف مو میکشید چند با دعواش کردم هی خواست گاز بگیر منو داد زدم گفتم برو اون دوست ندارم دستشو گرفتم نزاشتم الان دیگه از یادش رفته تو هم اصلا اجازه نده بزار گریه کنه چندبار ک نزاری گریه کنه از یادش میره
بخدا منم همینم, کل صورتم خش افتاده از بس چنگ می گیره،دستام همه کبودن از گاز
دختر منمخیلی جیغ میزنه چند وقت نمیدونم چیکار کنم چیزی میخواد جیغ میزنه
دستشو بگیر اگه خواست موهاتو بکشه. اگه خواست گاز بگیره نزار هلش بده عقب بگو نه دعواش کن یکم گریه میکنند اصلا محلش نزار بعد خوب میشه. اگه ولش کنی پس فردا بچه مردمم گاز میگیره میزنه. تو پارک یه بچه یه ساله یه دختر ۲ ساله را دم سرسره همچین گازی ازش گرفت دختره ریسه رفت. دلم میخواست یه تو دهنی نثار پسره کنم.
ای فسقلی توهم گازش بگیر🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.