۶ پاسخ

آره بابا

وای ک من این روزا داغوووونمممم اصلا نمیخوابه همش خرابکاری میکنه

موقع دندون بیشتر اینجوری میشه
تا دندونش درمیاد یکم بهتر میشه

طبیعیه رفتاراش من خیلی موافق بیرون بردن بچه ها و ارتباط گرفتن با همسناشونم

اره پسر منم اینجوریه

بله همینجوره

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی