۵ پاسخ

پسرمنم فقط جیغ میکشه افسردگی گرفتم چندروزه یهویی درهمه حالت اشکم میاد

دقیقا دخترمنم قهر می‌کنه جیغ می‌کشه گریه می‌کنه تا دو ساعت ساکت نمیشه

وای بجه منم همینطوره

وای دختر منم همینطوره خیلی جیغ میزنه انقدرم بهم حرف میزنن که عصبیه و حتما جلوش تو خونه دعوا و داد و بی داد میکنین اعصابم خورد میشه

دقیقا دخترمنم همسن دخترشماست همشجیغ میزنه🥺

سوال های مرتبط