۴ پاسخ

اره آب زیاد میخورن برخلاف غذا. آب خوبه میخورن دما بدنشون تنظیم میشه

آره دختر منم زیاد آب میخوره عیبی نداره

آره پسر منم بیشتر مایعات میخوره

وای نگو دختر منم همینه همش اب اب اب اب

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۲ سالگی