۳ پاسخ

اره پسر منم الکی تو خونه راه میرع جیغ میزنه یا چیزی میخواد

اره اره
من رد دادم دیگه
یه دوره اس
چند وقت پیشم اینطوری شد دخترمن خوب شد
الان چند روزه دوباره شروع شده

فک کنم یه دوره ای داره چون رایان هم یه مدت خیلی جیغ میزد الان دیگه خیلی کم پیش میاد جیغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی