آره گاز ميگيره و ميخنده سينه م زخم شده اما گناه داره تورو خدا شما گازش نگير 😥🥲
وای پسر منم اینجوری بعضی وقتا اینقد عصبی میشم که بخدا یه سیلی بهش میزنم بعد اینقد عذاب وجدان اذیتم میکنه که حد نداره میگم کاش نزده بودمش 😭😭
تاکاری میکنم که به دلش نیست بی رحمانه حمله میکنه به موهام،کچل شدم،بایدهواس شون روپرت کنیم
هوف همدردیم بچهای کوچیک تر تز خودشم مو میکشه بعدش فوری انگشتشو تکون میده میگه نه نه نه
دختر من نه نه گاز میگیره نه نه مو میکشه بیشتر مواقع واسه آرامش سرمو سطحی میزارم رو پاهاش موهامو ناز میکنه:)))))
من از این بابت خوشبخترینم😅
لنا ن گاز میگیره ن میزنه ن مو میکشه فقط هرازگاهی وقتی باباش به گوشی یا تلوزیون مشغول میشه بهش توجه نمیکنه میره موهاشو میکشه🥴
بچه اس متوجه نمیشه که باید حواسشو پرت کنی باهاش بازی کنی
وقتی دعوا میکنی فک میکنه کارشو دوس داری باز تکرار میکنه
پسر من میزنه🙃فکر کنم همه ی بچه ها الان تو این مرحله هستن بعد اوکی میشن
عزیزم بنظرم عادی نیس.
نباید بزاری بزنه یا گاز بگیره. تنها راهشم بیتفاوتی توی رفتارته. نه عصبانی شو نه بخند. اگه بغلته بزارش زمین.اگه نشستی از پیشش پاشو.و به یک کار دیگه مشغلوش کن. مثلا اِ نگاااا اونجا یه مورچه س بریم ببینیم. نگا یه پرنده پشت پنجره س. نگا دستم اوووف شده و...
هیچ حسی نسبت به کارش نشون نده. دستشو بگیر بگو نه ما مامانو نمیزنیم. ما موهای مامانو نمیکشیم ، ما مامانو بوس میکنیم. ناز میکنیم. و خودت خودتو ناز کن.
جواب میده
پسر منم خیلی گاز میگیره اونم محکم دستام همه کبوده هر چیم دعواش میکنم بی محلی میکنم فایده نداره
پسر منم ی مدت همینطور شده
تنها راهش اینه دستاش بگیری و با قاطعیت بهش بگی کارش اشتباه هست و بلافاصله حواسشو پرت کنی
اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.