یکسالو یکماه تموم
اسپرم همسرم مشکل داره🫠
من هفت ماه هیچکدوم مشکلی نداشتیم
من شش ماه اقدام مشکلمون واریکوسل بود که آقا عمل کردن
منم هفت ماه اقدام بودم نشدم بااین ماه میشه ۸ماه
اولی ۸ماه ک سقط،شد الانم بعدسقطم ۴ماهه تو اقدامم
کیست شکلاتی دارم
من یک سالو نیم اقدام بودم خدارو شکر خدا امسال بهم نینی داد
تا یکسال اقدام مشکل حساب نمیشه
یک سال وهفت ماه تنبلی ....🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.