چند ماهه اقدامین؟🥲

۲۵ پاسخ

تقریبا دو سال

۵ سال😭

5 سال

من ۹ ماه😔

بعد ماه دوم شد

من یه سال و ۴ ماه فک کنم

دوماه☹️☹️☹️☹️

۲ سالو نیمه

دو سالو نیم

سه سال منم

سه سال

۵ سال با دوتا سقط 🥲
همه ازمایش های فبل بعد سقط هم انجام دادیم همشو

درخواست دوستی بهم بدین ممنون

۴ماهه🥲

یک ساله،رژیم،اقدام،،باز رژیم ،اقدام،
و باز رژیم و اسفندماه اقدام
ببینیم چی میشه😐😐بخاطر شرایط آب هوا شهرمون و شغل همسرم چن ماه کنسل کردیم

ازسال۹۵تاالان فقط یبار شده اونم سقط شد.دیگه کلا تواقدامم 🤷‍♀️

۲ سال و ۶ ماه

یک سال

۴ساله😭

من دوماهه تو. اقدامم

۷سال و نیم داخل این مدت
۲تا سقط

۹ ماه شد خسته شدم

۳ماه

ما تا حالا اقدام نکردیم 😄

شد یکسال کامل

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته ششم بارداری
مامان رضا مامان رضا ۱ ماهگی
مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری