سلام بچها کیا اقدامین و چند ماهه؟؟؟

۱۵ پاسخ

من1 سالو نیمه که اقدامم.

من یک سال نشده بادوتاسقط

دوساله ک‌خدا هنوز فرشتشو بهم امانت نداده🥲🌱❤️

یکسال و دوماه

دو ماهه اقدامم آبان پارسال هم سقط داشتم

دوساله نشده

من یساله🫠

سلام خواهر، بنده ۲ سالع

من سه ماه نشده.بشدت هم ناراحتم

من پنج ساله اقدامم🥲

دوساله

۳ماه ماه قبلم امپولم کیست شد اقدام نداشتم این ماه ببینم میشه یانه

من
اگه این ماه نشه ۸ ماه😢

یک سالو هفت ماهه

من دوماهه نشده 🥲

سوال های مرتبط

AREZOO🎀✨ AREZOO🎀✨ قصد بارداری
مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته ششم بارداری
مامان رضا مامان رضا ۱ ماهگی