من1 سالو نیمه که اقدامم.
من یک سال نشده بادوتاسقط
دوساله کخدا هنوز فرشتشو بهم امانت نداده🥲🌱❤️
یکسال و دوماه
دو ماهه اقدامم آبان پارسال هم سقط داشتم
دوساله نشده
من یساله🫠
سلام خواهر، بنده ۲ سالع
من سه ماه نشده.بشدت هم ناراحتم
من پنج ساله اقدامم🥲
دوساله
۳ماه ماه قبلم امپولم کیست شد اقدام نداشتم این ماه ببینم میشه یانه
من
اگه این ماه نشه ۸ ماه😢
یک سالو هفت ماهه
من دوماهه نشده 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.