دخترا کیا مثل من اقدامن علائم دارین؟چند وقت اقدامین؟

تصویر
۳ پاسخ

من یبار بیشتر رابطه نداشتم
تو گهواره هم زده روز موعد پریودم ولی احتمالا عقب جلو شده🤭🤣

من دوروز تاخیرم
بیبی چکمم گذاشتم
ولی میترسم برم ازمایش

من علایم دارم بیشتر شبیه پریودیه
تست هم زدم منفی شد

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۳ ماهگی
hedi hedi قصد بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری