دختر عمه من پنج ماهه دنیا اومده گفتن سقط شده مرده ولی بعدش دکترا رفتن نگا کردن گفتن زندست چهار ماه هم تو دستگاه موند الان سه سالشه
هفت ماهه ک چیزی نیست میره دستگاه. ان شالله بسلامتی بغلش کنه
من بچه دیدم شش ماهه بدنیا اومده خیلی سخت ولی موند برا پدر مادرش😍😍
بچه هفت ماهه میره تو دستگاه هنوز ریه کامل تشکیل نشده فکر کنم
من خودم هفت ماهه دنیا اومدم
واقعا هفت ماهه هس یا دوماه اول بارداری رو نگفتن؟
بسلامتی دنیا بیاد الهی
انشالله سلامت باشه🤲🏾
خوشحالی؟ یا ناراحت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.