بچه دختر خالم داره هفت ماهه دنیا میا😬

۷ پاسخ

دختر عمه من پنج ماهه دنیا اومده گفتن سقط شده مرده ولی بعدش دکترا رفتن نگا کردن گفتن زندست چهار ماه هم تو دستگاه موند الان سه سالشه

هفت ماهه ک چیزی نیست می‌ره دستگاه. ان شالله بسلامتی بغلش کنه
من بچه دیدم شش ماهه بدنیا اومده خیلی سخت ولی موند برا پدر مادرش😍😍

بچه هفت ماهه میره تو دستگاه هنوز ریه کامل تشکیل نشده فکر کنم

من خودم هفت ماهه دنیا اومدم

واقعا هفت ماهه هس یا دوماه اول بارداری رو نگفتن؟
بسلامتی دنیا بیاد الهی

انشالله سلامت باشه🤲🏾

خوشحالی؟ یا ناراحت؟

سوال های مرتبط

مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهان✨🎀 مامان نیهان✨🎀 ۱۴ ماهگی
مامان رزین مامان رزین هفته سیزدهم بارداری