گن بزن خوب
یا خدا نذاری اینجوری بمونه😩گن ببند دختر
گن ببند عزیزم
گلم مگه شکم بند نبستی؟
الان که دیگ ۱ ماه رد شده شکم بند ببند این ورزش هام خوبه
گننمیبنی مگه
شکم بند بعد زایمان استفاده کن. البت یک ماه گذشته نمیدونم تاثیر داره یا نه. من پزشکم گفت یه هفته بعد عمل بزن. من از دیروز میزنم
من تا دوماهگی تقریبا شکم داشتم ولی الان کاملا تخت شده میره تو نگران نباش
طبیعیه منم همینجوریم
من بستمم بازم شکمم موند
منکه تو یک ماه هشت کیلو کم کردم
عزیزم با شکم بند ،شکمتو ببند
من الان شکمم اینجوریه😂
چرا نمینمیبندی بره تو
ای وای یعنی بعد زایمانم اینجوریم؟پس کی میتونیم لباسای عادی قبلو بپوشیم
هنو ی بچه رو درنیوردن ا شکمت جا مونده😂😂😂
هممون همین ایم عزیزم تو تنها نیستی 🤣
طبیعی بودی یا سزارین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.