۷ پاسخ

انشالله بارداری گلم ❣️❣️

بنظرم قرص خوبیه اگه حامله بشی جای بچه رو سفت میکنه اگه حامله نباشه پریودی رو سر وقت میاره

منم اولش که ۷ روز تاخیر خوردم شبی دوتا تا ۵ شب خوردم پریود شدم بعدش روز ۲۰ سیکلم تا ۵ شب شبی یکی خوردم تا ببینم چیمیشه فقط خدا خدا میکنم پریود نشم🥲💔🥺 فردا موعدمه و از دیشب سینه درد دارم🫠

سلام خوبا دکتر به منم داد امکان باداری داره

من پارسال چهارماه خوردم و فقط ماه اخری که خوردمو ماه بعدش اقدام بودم نشد
امسال من ماه دوم مصرفم تو تایم تخمک‌گذاری یبار جلوگیری نکردیم باردارشدم نمی‌دونم دیگه
ایشالا توام جواب بگیری

عزیزم اگه حین مصرفس حامله باشی ضرری نداره؟!

مگ این برا تنظیم پریودی نی؟

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری
Maman🩵 Maman🩵 قصد بارداری