۹ پاسخ

نمیخام نگرانت کنم ولی یه مشکی داره خوب رشد نمیکنه انگار وقتی اول ۱۵۳ بوده بعد ۵ روز حتما باید به هزار می‌رسید حتما زیر نظر یه متخصص باشید

اگرچه باربیادپایین در مرحله سقط قرارداری ان شاالله ک اینجوری نیست
این عددبتااگرروزبروزپایین بیاد حاکی از بارداری شیمیایی ،پوچ ومرحله سقط هست
لطفاً تحت نظر پزشک زنان زایمان باش

سلام برو سنو واژینال مشخص بشه داخل رحمه دیگه آزمایش نرو

باید دوبرابر بشه عزیزم چند روز تاخیری؟

باید هر 48 ساعت دوبرابر بشه با دمترت صحبت کن

صبر کن دختر بزار حدااقلدو هفته بگذره بازم

نه نگران نباش اشکال نداره

من بتا دادم ۴۲.۸ بود
۴۸ ساعت بعد شد ۸۸
امروز باز بعد از ۷۲ ساعت تکرار کردم منتظرم جوابش بیاد
این عدد بتا هم دردسری شد

اووو چقد ازمایش دادی دوبار دادی بسته دیگ

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی