سلام بعد از شیش روز تاخیر عدد بتا ۱۴۰ بود ۴۸ ساعت بعدش بتا شد ۳۵۰ طبیعیه ؟

۸ پاسخ

سلام بعداز۱۱روزتاخیر بتا۱۵.۳بودچهارروزهس که لک قهوه ای دارم چیکارکنم میشه راهنمایی کنین

عالیه

اره خوبه مال من بعد ۶ روز ۲۰۸ بود

خوبه خداروشکر

دردهایی مثل درد پریودی هم دارم میگیره ول می‌کنه اونم طبیعیه ؟ وقتی ام میخوابم یا زیاد میشینیم پهلو هام درد میگیره طبیعیه ؟

اره خیلی خوبه
صبر کن ۸ هفته شدی برو سونو قلب
فولیک اسید و ویتامین بخور هر روز

اره هر ۴۸ ساعت دوبرابر میشه

اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد