گه💩 خورد عزیزم، دخترت عین فرشته هاست💖
میگفتی زشت نگاه شماست که بچه ی یکماهرو زشت میبینی
اولا که خیلی زیباست
دوما به صورت نیست عزیزم به سیرته
آدم زیبا باشه ولی ادب نداشته چجوری صحبت کنه چه فایده
بعدم مهم اینه پیش خدا رو سفید باشه
خدا حفظش کنه
ماشاالله به این خوشکلی و نازی
من بودم میگفتم چشاتون زشت میبینه تو زیبایی دخترم که شکی نیست
ماشاالله به این نازی
گوه اضافی خورده
میگفتی اگه ب قیافه ع ن خودت میگی خوشگل اره بچه من زشته
همچین ادمای بیشعوری رو باید اینجوری باهاشون حرف زد
بعضیا بازی روانی دوست دارن انجام بدن شما واردش نشو ❤️
خدا مرگشون بده به یک فرشته میگن زشت اشعالا به دخترم میگفتن انگار اتیش به قلبم میزدن میخوان رو روان راه برن عوضیا بیخیال باش میخوان حرستو درارن دردو بلاش بخوره تو سرشون
بچه ها فرشتن چطور دلش اومده این بیشعور این حرف رو بزنه
بگو آنقدر ذاتت زشته که بچه منو مثل ذاتت میبینی
من باشم قطع رابطه میکنم
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
هزارماشالله عروسکه🤤
به کوری چشمشون مدام بگو اگه یه بگه قشنگ تو خاندانتون باشه بچه منه
حسودی کردی بهت ک فرشته کوچولوداری
اره به منم گفتن 😅
خیلی گوه هم خورده ماشاالله هزارماشالله خوشگله
ی آدم حسود بوده شک نکن
دخترت ماهه
بزار بزرگ تر بشه
دختر منم مث دختر شما بود
الان هر جا میریم همه میگن مث ژاپنی هاس
آخی به این نازیه که غلط کرده هرکی گفته
الهی عزیزم دخمل به این نازی و خوشگلی 🧿🧿 به حرف کسی گوش نده اسفند دود کن براش ،،از حسودیشونه
هر کسی زیبایی خودشو داره ❤مثل گلها
هر گل زیبایی و عطر خودش رو داره
من بودم میریدم دهنش همونجا خفش میکردم اخه کدوم بیشعوری ب یه فرشته ب این نازی همچین چیزی میگ😑😑😑
دخترت ماشالله عین فرشته میمونه. طرف خیلی حسود بوده
خیلی غلط کرده
بچه به این نازی
ناراحت نشو عزیزم
بیخود کردن .دخترمون مثل فرشته هاس😍
ای جانم خیلی قشنگه بخدا 😍
به دختر اول منم میگفتن سیاهه منم میگفتم به عمه اش رفته😁
خانواده همسرم همه شون گندمی آن
خودم سفیدم
به کتفت بگیر حرفشو 😂😁
مشخصه حسوده مگه میشه زیبایی های خانم کوچولو رو نبینه
الهی بچه ب این خوشگلی❤️😍خدا حفظش کنه
به گ و ز ش کرده
ی آدم چقدر میتونه قلبش سیاه باشه ک این حرفو ب ی طفل بزنه واقعا متاسفم براش..
عزیزم اتفاقا خیلیم بچت زیباس
خدا چطوری دلش اومده همچین حرفی زده سفید برفی خانوم ♥️
وای چقدر یه ادممیتونه قلب و ذاتش خراب باشه که این حرفو بزنه میزدی تو دهنش
ماشاالله بهش خیلی قشنگه عزیزم این عکس رو خودت گرفتی یا فتو هستش ؟
خیلی غیر مستقیم میریدی بهش
ماشالا چقد نازه 😍🧿
با چشمای زشتش نگاه کرده
میگفتی تو بارداری شما رو دیدم به شما کشیده
تا آخر عمرت یادت بیفته خودتو مقصر میدونی ک چرا جوابش رو ندادی
عزیزم اصلا به حرفشون اهمیت نده ماشالله دخترت مثل ماه
پیش نیومده برام ولی برات مهم نباشه بعضیا از ادما قلبشون سیاهه دست خوشون نیست باید یچیزی بگن!
بچتم خیلی نازه خدا حفظش کنه❤️
خوشگلترین دختر بچه ای که هست💞
گوه خوردن که گفتن ماشالله هزار ماشالله مثل فرشته ها
من اگر بودم گوه تو حلقشون میکردم عزیزم جواب همچین آدمایی رو بده
به مردم چه آخه ای بابا
چطور نریدی بهش
به نی نی منم میگن دماغش گندس😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.