۲۲ پاسخ

هیچی یه مقدار غر غر اضافه

هیچی نگرفتم فقط مقدارِزیادی درد و خستگی و کوفتگی و شب بیداری و افسردگی و بیتوجهی

😂😶هیچی سر پسر اولم باز یدونه النگو گرفته بود برام سر این پسرم هیچی نگرفت تازه کلی هم غر و ناراحتی🥴 اولش برام مهم نبود ولی الان میگم ای کاش زورش میکردم ی چیزی میگرفت آقایون رو هرچقدر مراعات کنی همونقدر پرروتر میشن والا😒

دوتا النگو برا زایمان ایفون ۱۷هم برا تعیین جنسیت🤭🥺

از خانواده ها گرفتم ، از شوهرم نه🥲البته زایمان من هم افتاد تو جنگ و کلی بدهی

ی دسته گل ی گوشواره برا دخترم
فعلا کادو خودم‌مونده 😒🙁

هیچی
گفت زایمان کردی میگیرم
دیشب گفت (بعد از دوماه) اصلا کی باب کرده که باید کادو گرفت ؟
هیچی منم ناراحت شدم

البته یه گل گرفت مصنوعی که من متنفرم از گل مصنوعی

ولی اصلش کادو بود که من..

اندکی بغل تو بیمارستان 😂🤦🏼‍♀️

نیم ست

همسرم گل و کتاب برای من
برای دختری هم طلا گرفت

یه زنجیر پلاک ماه اخر گرفته بود گفت همون کادو زایمانت منم نمیندازم😁

فعلا هیچی تا بعد جنگ

خوشبخالتون کادو گرفتید 😂😂منممممم میخام

اولی رو هیچی نگرفت فقط گل گرفت
اینو جلوجلو رفت گوشی ۶۰تومنی قسطی خرید البته خیلی وقت بود میخواست بخره دیگ خرید و گفت همین کادو زایمانت

تو چی گرفتی

فقط گل

یه دسته گل😍 این کادو برام خیلی ارزش داره چون میدونم اگر توانشو داشت بهترین کادو رو می‌گرفت

باردارم شدم ایفون ۱۶ گرفت زایمان کردم انگشتر برام گرفت

ایفون ۱۵🙈😁

تصویر

دستبند برام گرفت

کادو‌من🥲💙

تصویر

هیچی☹️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی