هیچی یه مقدار غر غر اضافه
هیچی نگرفتم فقط مقدارِزیادی درد و خستگی و کوفتگی و شب بیداری و افسردگی و بیتوجهی
😂😶هیچی سر پسر اولم باز یدونه النگو گرفته بود برام سر این پسرم هیچی نگرفت تازه کلی هم غر و ناراحتی🥴 اولش برام مهم نبود ولی الان میگم ای کاش زورش میکردم ی چیزی میگرفت آقایون رو هرچقدر مراعات کنی همونقدر پرروتر میشن والا😒
دوتا النگو برا زایمان ایفون ۱۷هم برا تعیین جنسیت🤭🥺
از خانواده ها گرفتم ، از شوهرم نه🥲البته زایمان من هم افتاد تو جنگ و کلی بدهی
ی دسته گل ی گوشواره برا دخترم
فعلا کادو خودممونده 😒🙁
هیچی
گفت زایمان کردی میگیرم
دیشب گفت (بعد از دوماه) اصلا کی باب کرده که باید کادو گرفت ؟
هیچی منم ناراحت شدم
البته یه گل گرفت مصنوعی که من متنفرم از گل مصنوعی
ولی اصلش کادو بود که من..
اندکی بغل تو بیمارستان 😂🤦🏼♀️
نیم ست
همسرم گل و کتاب برای من
برای دختری هم طلا گرفت
یه زنجیر پلاک ماه اخر گرفته بود گفت همون کادو زایمانت منم نمیندازم😁
فعلا هیچی تا بعد جنگ
خوشبخالتون کادو گرفتید 😂😂منممممم میخام
اولی رو هیچی نگرفت فقط گل گرفت
اینو جلوجلو رفت گوشی ۶۰تومنی قسطی خرید البته خیلی وقت بود میخواست بخره دیگ خرید و گفت همین کادو زایمانت
تو چی گرفتی
فقط گل
یه دسته گل😍 این کادو برام خیلی ارزش داره چون میدونم اگر توانشو داشت بهترین کادو رو میگرفت
باردارم شدم ایفون ۱۶ گرفت زایمان کردم انگشتر برام گرفت
ایفون ۱۵🙈😁
دستبند برام گرفت
کادومن🥲💙
هیچی☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.