#شیرخشک#فرزندپروری#کولیک

تصویر
۲ پاسخ

ولی بچه منم خیلی بیداره
تنها تایمی که خوب میخوابه ۸ شب تا ۱۱
بقیش نیم ساعت ی بار بیدار میشه ی ربی بیداره بعد شیر خوردن و اینا
۶ صبح تا ۹.۳۰ یا ۱۰ که قطعا بیداره هر روز
سر ظهرم یکی دو ساعت کامل بیداره

پسر من اصلا نمیخابید مرگه خودمو می‌دیدم.
شب تا ساعت ۶گریه میکرد میخابید تا ۸باز بیدار و گریه

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی