۴ پاسخ

دکتر برای پسرم یه شیرخشک نوشت که برای وزن گیری نوزاد مناسبه، میگن اگه اون پیدا نشه گیگوز دقیقا کار همون رو میکنه

شیر سبک و خوبیه
دل درد و یبوست نمیاره
وزن دهیشم عالیه

من داده بودم یبوست گرفت و شکم درد شدید
عوض کردم اپتامیل بهتر بود

من راضیم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی