خانما نظرتون درمورد شیرخشک سیمیلاک چیه؟

۱ پاسخ

من میدادم سیمیلاک توتال کامفورت وزن دهیش بنظرم عالی بود پسرم خوب میخورد اما مدفوع رو تیره میکرد و زود هضم البته خارجیش اما گرون بود من ادامه ندادم هفته ای دوتا میخورد و حدود۱۸۰۰میشد دوتاش

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷✨ مامان نیلا🩷✨ ۸ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی