سخت نیست سحر نگران نباش دمای بدنش رو فقط باید کنترل کنی با پاراکید ، من از ۴ ماهگی یاس دیگه گشتم پد تب بر گرفتم گذاشتم براش خوب بود ۸ ساعته بود اون بعد دیدم خیلی هم نیاز نیس با یکم پاشویه و پاراکید قابل کنترله فقط باید تا صبح بیدار باشی بالا سرش
ممنون .😊انشالله نی نی خودت
دختر من از درد پا اذیت نشد
فقط روز اول ساعت ۵ عصر یکم دمای بدنش بالا رفت که با دستمال خیس (کامل ابش گرفته بودم) پایین اومد
نه عزیزم خیلی سخت نیس که میگن برای بچه من که راحت گذشت
بستگی داره به بچه .من بچه اولم اصلا بعدش درد و تب نداشت ولی دومی جیغ وگریه
.این یکی دیگه معلوم نیس 🥲
مونده ب بچه
نه
بستگی به بچه داره فکر کنم
واکسنهای اول کلا بده
منم استرس دارم فردا باید ببرم ولی نمتونم دلم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.