نه سر ساعت استامینوفن بهش بده نهایت ۲۴ ساعت درگیرش باشی
نه عزیزم همه چی بستگی به نینی داره
پسرم تب نکرد ولی تا دلت بخواد بخاطر درد پاش گریه کرد تا ۳شب نحوابید و شیر نخورد فقط گریه کرد
درحد چرت کوتاه میخوابیدا ولی کم
شربتش ب موقع بدی تب نمیکنه
ن زیاد سخت نبود
سختیش اینه که تب میکنه باید مراقبت کنی ۲۴ساعت ،از واکسنا هجده ماهگی سخته که اونم چون بچه بزرگه تکون میده پاهاش رو درد میگیره
نه زیاد
نه اگه سخت نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.