واکسن دو ماهگی سخته؟

۷ پاسخ

نه سر ساعت استامینوفن بهش بده نهایت ۲۴ ساعت درگیرش باشی

نه عزیزم همه چی بستگی به نینی داره

پسرم تب نکرد ولی تا دلت بخواد بخاطر درد پاش گریه کرد تا ۳شب نحوابید و شیر نخورد فقط گریه کرد
درحد چرت کوتاه میخوابیدا ولی کم
شربتش ب موقع بدی تب نمیکنه

ن زیاد سخت نبود

سختیش اینه که تب میکنه باید مراقبت کنی ۲۴ساعت ،از واکسنا هجده ماهگی سخته که اونم چون بچه بزرگه تکون میده پاهاش رو درد میگیره

نه زیاد

نه اگه سخت نگیری

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نیکا💖 مامان نیکا💖 ۱ ماهگی