واکسن دو ماهگی سخته ??🥹

۴ پاسخ

بچه ها متفاوتند بدنا هم فرق دارن
برا بچه من سخت بود متأسفانه
خیلی تب کرد
درد زیاد داشت و گریه میکرد و بیقرار بود ناله میکرد و برعکس روزای دیگه برام نمیخندید
استفراغ هم زیاد کرد خصوصاً بعد از دادن پاراکید هی عوق میزد بالا می‌آورد با اینکه کم کم بهش میدادم( البته حدس میزنم آثار واکسن روتا ویروس هم بود چون مال اسهال استفراغه، انگار یه کمی همون عوارض به بچه میده اینجا هم دیدم بعضی مامانا گفته بودن)
ضمناً حس خود مادر هم رو بچه اثر می‌زاره من خودم خیلی استرس داشتم 🥲
ایشالا برا دلبند شما خوب و سبک باشه

برای پسر من نبود

چهار ماهگی سخته🥲

نه زیاد
فقط اگه نی نی تون مث پسر من خیلی وول میخوره حتما قنداقش کنین😁
۴ ساعت یبار استامینوفن دو برابر وزنش
روز اول کمپرس سرد
و روز دوم کمپرس گرم

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نیکا💖 مامان نیکا💖 ۱ ماهگی