واکسن دو ماهگی خیلی سخته؟

۵ پاسخ

اونجوری ک فک میکردم سخته نبود

بدک نیست بهتره یه کمکی داشته باشی اینجوری بهتره یکم بی قرار میشه

یکم اذیت میشه دیگه، درد داره
شب هم مراقب تبش باش

نه سخت نیست

بالاخره بی قراری داره بچه
من امروز زدم
می‌خوابه ولی وقتی بیدار میشه گریه می‌کنه طفلک ، دوباره زود میخوابونمش ،میلش به شیر هم معمولیه مثل قبل از واکسنش نیست امروز

سوال های مرتبط

مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی