واکسن دو ماهگی سخته؟
بعدش بچه خیلی ازیت میکنه

۲ پاسخ

دختر من خیلی تب داشت اصلا پایین نمیومد یک ثانیه باهاش نخوابیدم

بچه منک اذیت نکرد اگ استامینوفن مرتب بخوره اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان میوه مامان میوه ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۹ ماهگی